luni, 23 noiembrie 2009

La colt de biserica...

Iarna, frig... la poarta bisericii Sf. Nicolae o mama ( cred ca putem sa-i spunem asa ) isi bate copilul sa stea in brate. " E frig mami..." ii spune el. "Ti-am spus sa stai si sa taci, ****"(aici urma o injuratura, dar aceasta postare va fi citita de profesoara asa ca...saru'mana doamna). Nu inteleg cum poate cineva sa imi mai spuna ca e rau ceea ce cred. Cand totul in jurul meu imi arata ca am dreptate, vii tu straine si imi spui ca ii las sa moara de foame. Si ca tot eu sunt vinovata. NU. Eu incerc sa ii ajut. Eu m.am dus la acea mama si i.am spus sa plece ca e frig. Si sa imbrace copilul mai bine. Nu m-a ascultat din prima, dar am amenintat-o cu politia. A disparut imediat. Stiu ca sigur si-a gasit un alt loc. Dar daca noi nu le-am mai da, ei nu ar mai sta. Nu ar mai chinui acei copii. Sunt copii care sunt batuti ca sa planga si pe tine sa te apuce mila.
"De ce plange copilul?"... "De foame..mama..nu m-ajuti si pe mine domnisoara...fie de sufletul matale"...iti raspunde femeia cu copilul in brate. Pe dracu' plange de foame. Plange pentru ca ea l.a piscat sa tipe. Pentru ca noi suntem niste fiinte proaste care ne lasam induplecate si nu privim decat aparentele. Pentru ca nu ne gandim la cauza si la efect. Spune nu cersetoriei. Vino alaturi de noi . NU mai da bani cersetorilor. Si promoveaza aceasta idee printre prietenii tai. Va rog...

2 comentarii:

blue_angel spunea...

Felicitari pentru initiativa! Sa constientizam cu totii ca noi ii tinem in strada, mila noastra, banutul dat din suflet... insa... strazile sunt pline de copii, care in loc sa invete sunt trimisi sa cerseasca bani indiferent de vreme... Haideti sa facem ceva in acesta privinta! poate merita si acestia o soarta mai buna...

sport.sanatate.frumusete spunea...

Am avut o experinta neplacuta daca pot sa-i spun asa, si de atunci mi-am schimbat complet parerea despre cersetori.S-a intamplat de multe ori sa vina cersetori sa ceara mancare sau haine...si pe urma le gasesam pe casa scarii.